Frågan som följer...

Dykt upp lite påtryckningar från omgivningen angående återupplivning av denna virtuella dagbok. Har även ganska otippat känt ett inre sug att knåpa ihop nya alster att beundra!
Tidspunkten kanske inte är den optimala, jag är inte den som spenderar sommartimmar framför datorn. Mina händer bör då vara fullt upptagna av att ödmjukt omfamna flaskor och burkar med alkoholhaltigt innehåll.
Men trots allt, jag är ju en sjujävla helball bloggare när lusten tränger sig på. En nätdrog utan dess like? Okej, jag överdriver mig själv till vansinne, men någon ovänlig själ därute måste ju se detta impulsiva inlägg som en god nyhet.
Haters, groupies, fans, raggare, svin, änglar, apor och lapplisor. Ni är välkomna hit igen! Jag vet att du längtat.
Vågar man sikta på ett inlägg om dagen? Blir det pannkaka av smeten flyr jag tillbaka till facebook, en desperats man oljud i cyberspace!
Penis...// Rickelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0