Lost and found!

Idag fick jag se det vackraste igen! Hur det kändes? En blandning mellan smärta och lycka. Jag kommer aldrig få någon jävla ordning inombords, att lägga penis på ryggen och flykta känns som det smart drag...
Helgen är här! Ska du också suga och svälja? Dubbelcheck. Välkommen till den exklusiva klubben av skaftsmaskande vandaler utan gränser! Det är vi som får den här jordgloben att snurra. Visst? Egentligen är jag bara en slampig lögnare, men när du blir full blir mina lögner svårare att genomskåda, ungefär som en kådis med imma på rutan!
Om jag har ett "bäst-före-datum-innan-jag-smakar-illa", så har det nog gått ut nu. Jag har framtiden bakom mig, nu gäller det bara att jag lägger dig bakom mig också...
A broken heart is better then no heart at all...// Rickelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0