You were the only...

När det kommer till kärlek och känslor, då är jag en minst sagt förvirrad pojke!
Ena sekunden sitter jag och nästan bölar över någon, för att i nästa andetag tycka att läget är under kontroll...

Just nu är det en aning instabilt, och jag får ångra vissa saker. Det är ju inte jag, och det vet hon nog?
Den dagen jag vaknar med rätt inställning i pumpen, och är redo för att dra på mig tofflorna och slå mig till ro, då jäklar har man blivit vuxen!



When will reality hit me? // Rickelito

Kommentarer
Postat av: sara

Det där med kärlek är något fuffens med, att man ska behöva bli tokig. bästa är att försöka se framåt, även om det lockar som fan att bara kika tillbaka lite.

Raggare får bli känsliga!

2010-02-07 @ 19:08:59
URL: http://partyhest.blogspot.com/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Låten är bra. :)



Kärlek är....



Knasigt.

2010-02-08 @ 16:57:05
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0