Suck, fuck och en skvätt hundbajs!

Härmed utser jag denna kärleksdag till den sämsta någonsin!
Ingen kärlek, ingen seger och bara allmänt jävla värdelöst...

Som en liten alla hjärtans dag bonus så fick jag en lunchdejt med sargkanten, och min överläpp har antagit dubbel storlek! Självklart ska man behöva blöda, som om inte ett sorgset hjärta vore nog.



Vet inte om det syns så bra, men det är en stabil fläskläpp jag kommer få knalla runt med nu!
Tänker sitta här helt ensam hela natten, och bara tycka synd om mig själv...

Grattis till er som ligger i armarna på någon ni älskar. Vissa har det bra, andra har det sämst. Men ingen kan stoppa mig från att leta kärlek i nätporrens oändliga värld av silikonpumpade honor?

En dag att glömma...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju skitsnygg ändå!! Och det sagt på största allvar, Rikard.. Ingen ironi!!

2010-02-14 @ 23:18:01
Postat av: Rickelito

anonym: Haha, vem är min anonyma beundrare?

2010-02-14 @ 23:24:21
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om hon hade velat att du skulle veta det så skulle hon ha skrivit det =) puss!

2010-02-15 @ 01:13:06
Postat av: Anonym

var är din brunkräm då? hahhaha, vem har brun utan sol när man är på en solsemester?? Största fjortisen på rhodos är du.

2010-02-17 @ 11:27:44
Postat av: Rickelito

anonym: Klart jag är, större fjortis finns inte!

2010-02-17 @ 15:31:20
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: sara

alla hjärtans dag kan ta sej i röven, varför ha en speciell dag att rå om den man älskar, det ska man väl göra varje dag?

2010-02-18 @ 18:57:08
URL: http://partyhest.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0