Multisport!

Jag kan sjunga, skriva och dricka öl samtidigt!
Jag kan också vara din vän, även om du helst av allt vill spola ner mig i toaletten...

Det jag inte säger nu, det kommer jag nog aldrig berätta. Svammel på en nivå som inte är godkänd, inte ens i närheten av att ha kontrollerats av statens nykterhetsförbund.

Dags och tagga ner, för jag ligger ju trots allt här i sängen och försöker klottra bort en liten lurig bakfylla. Kul igår, men det sätter sina spår...

Skönt att man ändå kan hålla det på en vettig nivå, och slippa den där brutala ångesten som ibland letar sig in i bröstkorgen!
Ordning och reda, annars kan man lika gärna hänga på donken...



Möt dina demoner i string...// Rickelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0