Fram på nät och brunka...

Ibland är flytet rinnande!
Skulle egentligen smekt dolme i skolan ända fram till klockan fyra, men en föreläsning blev inställd, så nu får jag istället roa mig ensam i sängen...

Volleyboll imorse var det i alla fall, och vi blev uppläxade av två halvproffs från Uppsala Volleybollklubb. Nu är ju jag redan fullärd, så det gav mig ingenting. Men för andra kanske det var nyttigt?
Jag utmanade de två styva långskonkarna, och det var en utklassning av sällan skådat slag...

Vissa är födda med talang!

Eller så är jag egentligen inte alls särskilt framgångsrik på volleybollplanen, utan drömmer mig iväg till en fantasivärld, där jag behärskar allt som är coolt...
Ni vet sånna saker som gör att flickorna gillar dig!

Ungefär som armbrytning, snowboard och hugga ved med vänsterarmen...
Helt jävla superballt?



Har ett kontraktsförslag framför mig, som kommer inbringa grova stålar på kontot! Livet som proffs i volleyboll kommer nog bli njutbart...
Eller hur var det nu igen?

Zzzzz...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Den som ändå var rik och berömd :)

2010-02-02 @ 15:38:01
URL: http://tobys.se
Postat av: Emelie

haha... bara å köra på.. ;) om inte annat kan du ju alltid skrapa ihop ett nytt volleyboll team så ja kan joina.. :P

2010-02-02 @ 16:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0