Våran borg!



Vet att jag lagt upp videoklippet flera gånger förut, men den är en av mina absoluta favoriter!
Kommer vi någonsin uppleva en Valborg i samma klass som denna?

Extra värt att notera, är att Tobbe (gult linné) bokstavligt talat har en äkta karatefylla. Missa inte heller mina enorma problem med hängslena, dom vill inte alls hamna på rätt plats...

Ju fler gånger man kikar på videon, ju fler små roliga detaljer upptäcker man. Vet att vi beter oss som riktiga idioter, men det är ju så man arbetar under inflytandet av alkohol.

Detta är bara ett av alla (103) klipp som jag har smekt upp på tuben under åren, så ni får gärna kolla in resten också om ni saknar mening med livet!

Nu till något annat, nämligen facebook. Är det bara jag som har strul? Verkar vara uppe någon ny version igen, och jag fattar ingenting...
Buggar och andra klurigheter, och jag håller på att tappa förståndet, och gå loss på datorn med min pungpåse.

Dock skedde det en liten rolig pryl igår, när Lille John var här och försökte busa. Han ändrade språk till kinesiska, och trodde att den inställningen skulle fastna på min dator...
Men nu är det så att han var inne på sin sida, och det ändrade språket enbart följer med hans egen facebook!

Så snart är väll lillen halvkines, och får skaffa sjukt snabba glasögon...

What goes around, comes around! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: felghen

"Vasaru saru?"



Historiskt klipp på alla sätt och vis...

2009-10-27 @ 17:11:05
URL: http://felghen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0