Tjoff, boom, pang!

Lille John började kaxa upp sig, så jag var tvungen att visa vem som var raggarfarsa!



Vi kom gemensamt överens om att inga slag mot huvudet skulle utdelas..
Vad hände?
Jag landade en fin höger rätt i pallet på den mörbultade lillskiten! Hans knopp ekade skrämmande tomt när jag fick in min drömträff.

Svårt att få en vettiga träffar på en svettig dvärg, men jag hittade luckor i hans miserabla försvar! Hade kunnat golva honom, men skonade honom från ännu mer förnedring...

Sitter här alldeles för ensam och kollar Idol, det brukar visst kallas party? Inte de minsta va, men det är rätt skönt att tycka synd om sig själv en fredagskväll.

Imorgon luktar det dunderhonung, så jag är taggad...

Living in the future! // Rickelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0