Posera naken i ett badkar...



Känner att jag kanske borde skriva lite också på bloggen, inte bara lägga upp desperata videoklipp!
Imorgon är det tokderby i stan, vi går ut i krig mot Gottsunda...

Tänkte även låta denna dag gå i innebandyns tecken. Dra upp och slökolla lite plast, rätt stabil underhållning för en nörd som mig...

Vad ska mina stekiga läsare göra?

Jag ordnade äntligen Spotify igår! Har slöat på den fronten, men det var fan dags. Är ju trots allt et jäkla behagligt musikprogram att leka med. Känner att reklamen kommer gå mig på nerverna, men allt kan ju inte vara felfritt som mig...

Jävligt lugn och sansad kväll igår. Vågade inte ens lämna lyan, då det såg ut att blåsa orkanvindar utanför! Lika bra att kamma pungen och gömma sig under täcker.

Återkommer med lite roligare grejer snart.

Organdonation är en myt? // Rickelito

Kommentarer
Postat av: tobys.se

Haha alla tjatar på reklamen men jag tycker inte den dyker upp SÅ ofta. :)

2009-10-17 @ 11:50:31
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0