Hårt arbetande lodare...



Hej alla barn!
Här sitter jag och småfiser i min balla tröja...

Inte haft möjlighet att klottra härinne idag, då jag lite oväntat fick ta mig ur sängen ganska tidigt. Det var goda nyheter som väckte mig...

Jag har skaffat lite extrakneg! Äntligen får jag möjlighet att använda min hyggliga skrivtalang till något vettigt, istället för att ordbajsa på en rutten blogg.

Kommer inte kunna använda samma vokabulär som här, då det är något mer seriösa saker som ska skrivas. Perfekt att dessutom kunna sköta arbetandet från datorn, då jag ändå tillbringar hälften av min vakna tid framför skärmen...

Det är inga enorma summor pengar vi talar om, men ändå ett välkommet tillskott i hushållskassan. Jag har ju trots allt mina charterbarn att betala underhåll till!

Som tvättäkta raggare, så har man en lyxig livsstil att värna om...
Kostar att ligga på topp? Förresten, det kostar att ligga på botten också.

Just me...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

HAHA, det kan verkligen kosta att ligga på botten också !

2009-10-23 @ 15:21:51
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0