Uppsalication?



Ger er introt till en av de bästa serierna som skapats sedan Carl Bildt satt med vinballe i den svenska riksdagen!
Ska strax gotta ner mig i de senaste avsnitten...

Har ni aldrig sett serien? Se den genast...
Har ni redan sett den? Se den igen!
Vill ni inte se den? Se den ändå...

Kom tillbaka efter några avsnitt och säg att det bara är skit, så ska jag personligen gottgöra för den dyrbara tid som ni förlorat genom att göra som jag sagt.

Känner igen mig i många delar av huvudpersonens Hank Moodys liv...
Inte allt drogande givetvis, men ändå är det något i hans sätt att tänka som jag kan relatera till. Är ju inte speciellt bra kanske, då han långa stunder är en redig skitstövel. Men ändå så jävla skön på nåt avigt vis...

Lämnar er åt drömmarna!

Bedbugs dont bite...// Rickelito



Kommentarer
Postat av: Ida

Nja,How I met your mother är fan bättre! just nu är Barney min idol :)

Kämpa på Rikard!

2009-11-03 @ 00:45:57
URL: http://idaeekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0