Twitter!



Allt fler verkar börja "twittra"...
Jag har alldeles för skojigt för att sluta blogga, men varför inte kombinera båda kommunikationssätten?

Har lyckats lösa med ett mobilföretag, så jag nu också kommer kunna "twittra" för fulla muggar.
Vill ni vara en av dom som hänger med?

Att lösa ett månadsabonnemang, kostar 30 kronor (en spänn per dag). Man binder inte upp sig på någonting, utan efter 30 dagar slutar tjänsten automatiskt att gälla...

Vill man haka på en månad till, så får man dega in 30 spänn igen. Man kan givetvis boka upp sig på en längre period direkt (60 kronor ger 60 dagar).

Hur fan gör jag för att styra detta då?

Jo, ni pyntar in cashen på foljande konto.
9020 (clearingnummer) - 12 563 73 (Länsförsäkringar).
I meddelandefältet lämnar ni helt enkelt det mobilnummer som ni vill att betalningen ska gälla för!

När pengarna landat på kontot, så får ni ett mess, där köpet bekräftas. När den period ni betalat för tar slut, så dyker det även där upp ett mess som meddelar detta.

Vad får jag för pengarna? Egentligen inte särskilt mycket, förutom ännu mera Rickelito. Minst två gånger per dag kommer jag att knåpa ihop en lite texter, som sedan mobilföretaget dunkar rätt ut i era telefoner!

Och om ni är en av alla som smyger omkring härinne, och önskar vara anonyma, så är det inga problem. Jag kommer inte ha en susning om vilka som är medlemmar, utan jag agerar endast som författare. Det är företaget som ser till att mina alster hamnar rätt...

Frågor på det?
Om ni är skeptiska, pröva en månad, och utvärdera sedan. Kanske kan en skvätt raggare i luren vara ett trevligt inslag under bajskorviga dagar.

Dags och slunga hyddan i sänghalmen, imorgon ska jag upp på fejkcykeln och bränna fett!

Shut up and drive...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: sara

är det så bra?

2009-11-24 @ 02:38:49
URL: http://pleaseforgivemee.blogspot.com/
Postat av: felghen

Han måste skämta med oss.

Vem fan vill betala för denna dyngan? ;)

Ska nästan ha betalt för att läsa den.

2009-11-24 @ 10:14:23
URL: http://felghen.blogg.se/
Postat av: josephine

okej, jag ställer upp. bara för jag var så full och dryg ikväll =) hahaha.

2009-11-27 @ 04:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0