Tror du på mirakel?

Om du tror att mirakel inte existerar, så bör du följa klippet noga...




Vilket fantastisk vilja, den glöden skulle man vilja låna! Jag behöver ett mirakel i något mindre format, då jag gärna vill att min förkylning ska försvinna...

Skyller på att dom snålar med värmen i lägenheten, elementen är fan iskalla. Vaknar ju som en djupfryst fiskpinne, och det är pansarpung (grabbar, ni vet) varje natt.

Som ni märkt, så är mitt hjärta stulet, men jag löste det igår!
Budade hem ett nytt på Tradera...
Så nu är det fritt fram att krossa mig igen, någon som känner sig manad?

Om ni ändå ska leka med mig, så kan ni passa på att ge mig någon mysig könssjukdom också. Hört att gonorré ska vara en upplevelse utöver det vanliga!

Flöckar i sängen...// Rickelito



Kommentarer
Postat av: tobys.se

Jag förstår inte varför någon skulle bara leka och kasta iväg dig?



Vilket hemskt slöseri!

2009-11-03 @ 12:54:30
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0