Som en jättevåg av känslor!



Precis vinkat adjö till Tobbe Taggad vid station...
Nu får det inte dröja lika länge tills vi ses nästa gång! Kommer sakna min gamle vapendragare precis lika mycket som vanligt.

Blev en kinabuffe och lite snoppmätartävling utanför Pressbyrån, känns som det är Söndag idag...

Tur att det i varje fall inte är någon innebandy ikväll, för min kropp hade nog kollapsat totalt om jag skulle behöva jaga plastbollar...
Återhämtning står överst på önskelistan just nu!

Jag vill ha tillbaka mina luffare i soffan...
Jag vill ha tillbaka glansdagarna i solskenet...
Jag vill att hjärtat ska läka...

Men först tänker jag sova! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: MT

nice blog!

2009-11-16 @ 14:26:08
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: sara

måste kolla med dej, blir det något rhodos i sommar för dej och gänget?

2009-11-16 @ 15:54:27
URL: http://pleaseforgivemee.blogspot.com/
Postat av: TAGGAD

FUCKI´N LOVE YOU!!!

2009-11-16 @ 18:30:40
Postat av: Anonym

du behöver en kramkompis

2009-11-16 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0