Homoerotik i kubik...



Från gårdagens innebandy, där jag får äran att posera med tvillingbroder Bengtsson!
I bakgrunden skymtar Kåt-Månge, våran ständigt pilske tränare...
Ni ser ju själva, att han redan på kortet, sitter och funderar på vilka snuskiga drömmar som ska förverkligas när han kommer hem.

Befinner mig hemma hos Lillen. Vi har både trampat plastcykel och björnat skrot på gymet! En imponerande insats från bådas håll, och vi är så sjukligt nöjda med oss själva...

Så jävla nöjda, att vi tänker böga ihop oss med lite biomys ikväll. Det blir den där vampyrrullen alla bubblar om? Jag såg den första, och det var underhållning på ganska lagom nivå. Får hoppas att nummer två lever upp till snacket, annars får man väl sitta och smygklämma på Lillens bollar...

Balla balla! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Madelene

Okej nu har jag hållt mig länge nog så nu måste jag få kommentera. Tok skön blogg!

Hälsa killen till höger att han får skärpa sig med sin!;)

2009-11-24 @ 17:58:50
URL: http://vicktigt.blogg.se/
Postat av: sara

duuktiga ni är!



säg inte att det är twilight..

vampyrälskare ska sitta inburade!

2009-11-24 @ 19:15:16
URL: http://pleaseforgivemee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0