Bildbomb med lördagsgodis!



Så här taggad kan man bli när oväntad besök gömmer sig utanför dörren...



Två stekiga köttbitar från Norge var redo att jämna Uppsala med marken...



Med lite kalorisnålt guld i handen, så luktar det party hela vägen till fyllecellen...



Kan vara svårt att hitta den lille rackaren nere i kalsongerna...



Skurken noterar förskräckt hur Spiderpigs dräkt har ett prutthål placerat vid fisringen...



Spiderpig själv spelar oskyldig, och försöker förklara hur praktiskt det är att slippa ta av dräkten vid bajskorvning...




Skurk brunkar igång en gammal klassiker, "klappa händerna om du är riktigt glad"...



Finbesök från Jägermeister pundarna...



Nu ser ni själva varfär han kallas Tobbe Taggad...



Spiderpig ser iskall ut i sina civila kläder, medan resten av grabbarna försöker göra sig till framför kameralinsen...



Grekstek viker upp valkarna, och visar sin gängtatuering, men lyckas ändå inte se särskilt cool ut...



Han byter solbrillor, men ser fortfarande ut som en mentalpatient på rymmen...



Ambassadör Bengtsson ramlade in, och började vant posera på massor av bilder...



Vem lyckas bäst på denna bild? Tror Skurken får se sig slagen med ganska rejäl marginal...



Lagom glada gubbar! Greken ser ut som han boffat lustgas till middag, och sedan tryckt upp en gigantisk analplugg i baken...



En sista kram innan jag gav mig av på en ogenomtänkt solorusch...

Det var ett axplock från lördagens festande. Hoppas ni är lika missnöjda med min insats som vanligt!

Konstaterar återigen att jag fortfarande saknar sömn sen helgen. Är inte fullt frisk, och måste nu verkligen försöka kurera min trasiga själ...

Oavsett vad ni vill, så finns jag här! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: olatidman

sköna bilder!

2009-11-17 @ 17:07:43
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

MEn grabbar!



Ni är ju så heta att man vill slicka upp alla i brygga, haha.

2009-11-17 @ 17:59:06
URL: http://tobys.se
Postat av: Anonym

har du peruk?

2009-11-18 @ 15:23:40
Postat av: Rickelito

anonym: Peruk? Det var det värsta jag hört...har ju odlat det helt själv :(

2009-11-18 @ 15:37:43
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0