Sweet lord!

Stringeling stringelong!

Vem räddar mig, när mina ben inte bär mig längre?
Vem skipar rättvisa, när lagens änglar sviker?

Swoosch, lika bra att börja dagen i filosofisk anda...
Vad har Göterbog att erbjuda en ondag?
Ikväll blir det i alla fall fotboll av högsta klass, och troligtvis även mat på precis samma nivå! Känner att strandhetsen lagt sig lite, och att jag faller tillbaka i gamla synder...

Om jag ska slippa gömma mig i sandslott på stranden, så blir det snart till att kicka igång superdeffen! Jag brukar ha en förmåga att i slutändan ändå vara lagom nöjd med min egen kropp.
Visst, lite fettsugning av två enorma skinkor och en penisförstoring skulle ju tomten kunna säga åt nissarna att snickra ihop, men i övrigt så får det duga..

Apropå penisar, så lär väl varje människa som inte har en genetisk missbildad jättekuk, vara jävligt avundsjuk på hästar. Tänk att kunna hala fram det monstret ur byxorna!

Känner att jag bara bubblar en massa strunt nu, så jag lämnar bloggen, innan det blir alldeles för mycket barnförbjudet.


En giftig orm i kalsongerna..

Ses vi senare?

Morsning korsning barnförlossning...// Rickelito

Rösta på mig
- och hälsa på hos min tjej

Kommentarer
Postat av: Em

Rktigt härlig blogg! Allt bra med dig?

2009-05-27 @ 19:30:43
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Mange B

Tjenare Raggarn! Det skall du få, hoppas jag :-o! Hästpenis kanske är fint, men hur fan ser kvinnan ut som skall ta emot den :-X???



Mange B - Mannen med snopp som en nyfödd

2009-05-28 @ 11:07:12
URL: http://www.lucifer.se
Postat av: Anonym

Rikard,blogga snart igen,går runt med abstinens här!!!

BLOGGA KARL,BLOGGA!

2009-05-28 @ 19:21:26
Postat av: Spiderpig

Rikaard.. stanna kvar förevigt :D du hör hemma här bland oss flötiga fiskare =)

2009-05-28 @ 22:06:30
Postat av: Rickelito

em: Bara bra, själv?



anonym: Nöjd nu?



Spider: Inget kan vara förevigt ,)



Mange: Små pittar rules the world :=)



2009-05-29 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0