Sista natten me gänget..

Tvångsbloggar, då jag under dagen knappast lär få möjlighet att skriva igen..
Det vankas avslutning med gamla innebandylaget. Ett kapitel avslutas, och ett nytt påbörjas!

Om jag känner grabbarna rätt, så lär det inte spottas i glaset under dagen och kvällen.

Eftersom jag egentligen inte har något vettigt att skriva, så lägger jag upp ett gammalt klipp. Numera spenderar jag nästa all tid hos flickan, men officiellt är mitt hem i Salabacke, med familjen...
Ni som inte varit med från början, får en ny chans att hänga med på husesyn.

Har fått höra att min egen version av cribs ska vara dunder. Kan inte riktigt hålla med, men jag lägger upp den i alla fall.




And off we go...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: ävelicious

jag behöver din hjälp i min blogg ;)

2009-05-23 @ 20:43:09
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: fatin

hej axels brorsa...

axel sitter här nu och är jääävligt packad

2009-05-24 @ 01:23:44
URL: http://fatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0