Raggarn...

Trång, som en mans anus!

Det blev ingen extrem förvandling, utan bara lite nafsande i topparna. Trots påtryckningar från en viss flicka, att jag skulle skära av hela skiten, så behöll jag nästan allt mitt hår...
Måste ju tänka på att man ska se ball ut i solbrillor framöver!

Efter att vi båda fått håret styrt, så kröp vi till donken. Är det bara jag, eller känns inte Mcdonalds som en budgetvariant av Max? Allt på donken är liksom lite sunkigare...
Men snabbmaten fyllde sitt syfte, att mätta våra magar och göra oss en aning fetare.

Nu blir det till att vänta på kvällens hockey. Jag är  årets sportnörd, och det trivs jag med...
Eftersom jag har en tjej som knappast är intresserad av idrott, så lär hon syssla med något annat ikväll.
Jag ska tipsa henne om kedjerökning på balkongen eller frivillig plockning av hundbajs i parken. Tuffa val!


Den nyklippta muntergöken..

Trots att jag ser allmänt bitter ut, så är jag ändå ganska nöjd med dagens hårbestyr. Ska försöka behandla mitt hår lite mildare i framtiden, så kanske jag slipper att se ut som en golvmopp i skallen.

Återkommer senare, med lite mer värdelös information!

Keso..// RJ


Kommentarer
Postat av: Julia

Det är Max som bjussar på äckligt käk!! Donken for hamburgerpresident.

2009-05-24 @ 20:10:47
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Skumtomten

Skitsnyggt juh!:)



Golvmopp...det ser jag ut som när jag har blivit en nyklippt krulltott. :S

2009-05-24 @ 20:18:05
URL: http://skumtomten.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Julia: Fel fel fel..



Skumtomten: Tack, frillan känns bra :=)

2009-05-26 @ 19:22:34
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: morre

du funderade aldrig på att fixa den 2 decimeter långa utväxten?

2009-05-28 @ 19:55:06
Postat av: Rickelito

morre: Nej, jag siktar mot en halvmeter utväxt..

2009-05-29 @ 13:03:07
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0