Fylleblogg!

Fan vad jag bjuder på mig själv! Jag är i väldigt dåligt skick just nu, och kan knappt stava till mitt eget namn...
Skönt att folk fortsätter hata mig. Det är ni som får mig att bajsa lösa korvar när ni delar erat hat.
Tur att de flesta ändå verkar uppskatta det jag skriver, och gör det lite lättare för mig att fjärta alla hatare i ansiktet!

Jag är värdelös, sämst och riktigt rutten. Men fortfarande bättre än dom som försöker sänka mig! Jag kommer blogga på tills min pung blir blå och mina mina fingrar säger stopp....

Så länge hjärtat älskar...
Ni kommer aldrig sänka mig!

Lär er skriva, sen kan vi snacka...

Sopiga jävla blöjbarn! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: eckerö

vem är inte i dåligt skick!!! tack för sällskapet... ;)

2009-05-17 @ 01:35:09
Postat av: loppan

får du o skit för bloggen? ha vari en massa tjaffs hos mig o några dar nu. Jävla onödigt ju....

U rock!!!!

2009-05-17 @ 10:45:48
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Rickelito

eckerö: Man ska må lite dåligt, det hör till ;)



loppan: Lite grann...fast man får väl tåla en del skit antar jag.

2009-05-17 @ 11:19:48
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Hej! fin blogg:D

2009-05-17 @ 11:32:49
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Elin

You're the best, fuck the rest :)

2009-05-17 @ 16:50:44
Postat av: Rickelito

Petro o Jossan: Tack..



Elin: Håller med dig ;)

2009-05-20 @ 00:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0