Diskad?

Följande konversation utspelade sig igår:

- Jag fixar disken.

- Nej Rikard, jag tar den.

- Nerrå, lugnt, jag diskar.

- Neeej, jag gör det sen.

- Varför får jag inte diska?

- Men asså. Hmmm. Det blir inte rent.

Vilken sågning. Min egen flickvän låter mig inte diska längre...
Egentligen kanske jag borde luta mej tillbaka och njuta av att jag tydligen är för dålig för att få tvätta tallrikar.

Själv håller jag inte med, utan anser att jag är fullt kapabel att ta hand om våran egen skit.
Men men, hennes lya...


På samma nivå?

Take out the trash...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Jag och din flickvän tänker likadant. Jag städar och diskar hellre själv, för då vet jag att det blir ordentligt gjort ;)

2009-05-06 @ 21:29:10
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: HANNAH

Haha grymt, men det är ju lyx för dig haha! Eller så låter du henne ta disken och så får du plocka undan från köksbordet m.m. ;P min kille är pedant så han gör typ allt och han vill det med haha :D det är lyx!

2009-05-06 @ 21:45:08
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: sannie

vet du någon bra låt? kan du tipsa några som jag kanske skulle kunna sjunga! Jag behöver råd! :)

2009-05-06 @ 21:51:21
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Om Gud ville att vi skulle kunna diska så hade han ju inte uppfunnit diskmaskinen.

2009-05-06 @ 22:04:50
Postat av: Rickelito

Sara: Förstår mig inte på er kvinnor ibland :=)



Hanna: Jag får försöka se det som något positivt!



sannie: Drängarna- Raggaren , den är grym!



Sanna: Right on..men om man inte har någon då?

2009-05-07 @ 00:24:30
Postat av: Sanna

Meh. Då köper man ju en såklart.

2009-05-07 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0