R.I.P Michael Jackson!

Trots en tryckande hetta så har det det inte blivit något badande idag...
Jag och Slafs började dagen med en långpromenad till tattarnas eget mecka, Rusta! Där kan man shoppa loss ordentligt, utan att i slutändan ha spenderat särskilt många kronor!

Jag lättade på lädret, och köpte en flaska klorin. Den ska jag försöka använda till att få tillbaka färgen på mina vita skor. Det är liksom en fylla, sen så är dom ju typ svarta!

Nu ska det egentligen finnas en stilren bild på flaskan, som jag knäppte vid mitt inköp. Men eftersom jag befinner mig hos mor och far, där någon form av brandvägg dödar internet varje gång jag prövar lägga upp en bild, så är detta helt omöjligt....
Man blir lite lagom less!

Antar att jag får försöka ladda upp bevisen på mitt klorin imorgon, om jag inte helt fått kortslutning i hjärnan, och druckit upp flaskan i ren protest...

Egentligen har dagen inte varit särskilt innehållsrik. Det knåpas planer, vi bygger bränna och vi svettas som flygrädda terrorister!

Anledningen till att jag är hos päronen finns att finna i badrummet. Där står tvättmaskinen som ska användas imorgon...
I Kims hus är det fullt krig om tider i tvättstugan, så jag flyg mot Salabacke när jag vill ha rena kalsonger.

Fick precis nys om att Michael Jackson har dött. Mycket åsikter kan man ha kring den mannen, men sjunga, det kunde han sannerligen!
Han får vila i frid...



Måste ju fan ha en bild i varje fall, så ni får se min röv i repris! Grattis....

Sussa nu, så möter vi morgondagens solsken tillsammans.

Word! // Rickelito

Rösta på mig - the king of lod

Kommentarer
Postat av: Mange B

Good luck med klorinen ;-), jag testade att bleka håret i min ungdom med klorin, tack och lov testade vi en tuss hår i ett glas först, 3 minuter senare var håret borta. Det var drag i klorinen :-O...



Angående Micka Jacksson, kan jag bara hålla med dig, sjunga kunde han!



Ha det gött i Uppsala och i värmen!



Mange B

2009-06-26 @ 09:07:09
URL: http://www.lucifer.se
Postat av: Julia

Varför tvätta, när man kan återanvända? Miljömedvetenhet är det nya svart!

2009-06-26 @ 12:56:13
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0