Sprit och porr!



Inte bara en av de skönaste reklamfilmerna någonsin, utan också ord och bild i en kombination som får mig att tänka till.
Vi är många dårar som inte kan hantera alkohol på ett civiliserat sätt!
Jag är en av syndabockarna, och jag är garanterat inte ensam.

Den där berömda jävla gränsen. När man kliver över den så är det som att släcka lampan, det blir ett dimmigt mörker. Den där extra ölen som du egentligen inte behöver, men som du ändå är beredd att lägga dina sista slantar på.
Ju mer man sitter och tänker efter, ju mer inser man att de borde ske förändringar...

Men känner jag mig själv rätt, så kommer jag kliva över gränsen ett antal gånger i framtiden också!
Som man brukar säga, så är det svårt att lära gamla hundar pissa...

Vi byter samtalsämne, och hamnar under kategorin "Rickelitos lurviga svinpäls". Har precis tvättat ur blekmedlet på skallen. Verkar i alla fall inte som att håret tänkt att ramla av!
Sitter och lufttorkar nu, så slutgiltigt resultat får vänta en stund...

Tror det lutar åt en rulle med gumman nu.
Nej, ingen porrvåffla, utan helt vanlig actionfilm!
På tal om porr, så är jag imponerad över min flickväns kunskap inom snuskfilm. Typ igår så hade hon raderat historiken på datorn, och jag anade direkt att hon varit ute i internetdjugneln och musbusat.
Mycket riktigt så lyckades jag snoka fram ett generat erkännande...
Ska man bli svartsjuk eller?

Är hon en av få kvinnor som diggar digitaliserat sex, eller är ni fler som sitter och porrsurfar om nätterna? Trodde det bara var vi grabbar som gillade att se silikonpumpade blondiner ta den i brumman..

Och vad i filmerna tänder tjejer på? Är det svarta män med rejäla snablar, eller två damer som slukar varandras tacogratänger?
Visst, det är ju oftast gigantiska köttpålar pojkarna visar upp, men i övrigt är dom väl ofta ganska fula?
Inte direkt Brad Pitt som penetrerar brudarna, utan snarare den halvfeta tönten från gymnasietiden, som blev belönad med ett orättvist stort könsorgan...
En vacker dag inser han att det går att använda alla avundsjuka blickar i omklädningsrummet genom åren, till att tjäna pengar som levande knullmaskin i videobranschen.

Om någon minderårig av misstag lyckas ta sig igenom min 18-års gräns på bloggen, så ber jag om ursäkt.
Jag är i alla fall oskuld! Och om jag någon gång skulle få för mig att utöva samlag, så blir det med minst 3 kådisar på snorren, och simglasögon...

Raggare, touched for the very first time! // Rickelito

Rösta på mig
- bloggchefen

Kommentarer
Postat av: Milano

Jag e tolv år och jag märkte inte direkt nån åldersgräns.

2009-06-08 @ 18:51:45
URL: http://skvallerbloggen.webblogg.se/
Postat av: Rickelito

Milano: Du är nog för ung för att haja ironi ;)

2009-06-09 @ 21:04:37
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0