Svennebanan på stan...

Bra tajmat, då vi precis är klara med dagens runda på stan lagom till det att regnet började strila som ljummen urin mot våran hud!



Bilden beskriver mitt tillstånd mycket väl. Ganska gammal kvinna, med fejkbruna ränder och snorvita tänder...
Var bara tvungen att posera bredvid skylten, så ni alla kan se hur en kärring i en manskropp verkligen ser ut!



När våra tattarkuponger inte fungerade på den indiska restaurangen, då blev det mördarfralla nere vid ån. Monsterstor baguette från Café 018 med tonfisk, som dessutom smakade riktigt bra...



Bästa fyndet gjordes på New Yorker, där en blev en kortärmad med trycket "shut up and blow" för 99 slantar. Känns som den vore specialtillverkad för just mig...



Vi letade solskydd till Marbella. Kimpan behöver ganska starka prylar, då hon tydligen har en förmåga att bränna sig halvt fördärvad om hon vistas för länge i solen..
Blev lite tveksamma till ovanstående olja? Öl-spray?
Givetvis började det genast rycka i krökartarmen, men jag spar mig nog tills ikväll!

Nu är vi bara hemma en snabbis för att hämta träningskläder. Dags och gymma!
Synd bara att man känner sig trött som en seg bajskorv. Ni vet en sånn där klutt som vägrar att spolas ner i avloppet, hur många gånger man än försöker! Istället för att försvinna ner med resten av avföringen, så verkar den tro att toalettstolen är nåt jävla badkar....
Fy skäms!

Över och utgång...// Rickelito

Rösta på mig - soon you are gay

Kommentarer
Postat av: zenia

tjena.. ja e kompis med greken.. jag är intresserad av dina skor! mitt nr e 0730368806, hör av dej om dom e kvar ..mvh zenia

2009-06-12 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0