So fucking happy!

Jag bara bubblar av lycka!
Känns som att någon precis lyft av två ton från mina axlar, och den lättnaden som infinner sig i kroppen går knappt att beskriva. Det föll tårar från mina kinder...

Vill tacka varenda människa som stöttat mig genom den här perioden, som varit den absolut tuffaste i mitt liv. Det är tack vare er jag fortfarande andas!
Det är äntligen över nu...

Skönt att slippa knalla omkring och fejka välmående! Det leendet ni kommer se framöver, det är äkta...

De flesta av er sitter säkert som frågetecken nu. Vet inte om jag kommer berätta vad det är som egentligen hänt. Vissa saker kanske är bättre att bara lämnas i glömska. Det finns dock många sidor text skrivet, som jag är lite sugen på att dela med mig av till mina läsare...

Men jag tror risken för missförstånd är för stor?

Hur som helst, nu ska det firas! Kanske inte med skumpa, men däremot umgänge med människor jag verkligen tycker om.

Med glada besked i bakfickan, kan jag nästan helt bortse från diskkriget som pågår i flickans lya.
Ni kanske minns att jag skrev förut om hur jag fick kritik för min diskning.

Först var det metoden som inte dög. Att jag la ner allt i varmvatten (med diskmedel), diskade och sedan sköljde av allt efteråt var tydligen inte bra nog. Så jag strejkade i någon vecka, innan jag återigen vågade mig på att börja putsa porslinet.

Då funkade det plöstligt, men mitt sätt att placera glasen efter diskningen var bristfällig? Försökte bättra mig, men fortsatte slarva på den punkten.
Nu är det tydligen mitt sätt att ställa upp tallrikarna som suger, och det verkar som att jag är världens sämsta diskpojke...

Jag motsätter mig alla anklagelser, och är återigen i diskstrejk! Vi får se om vi kan förhandla fram en lösning...

Men just nu vill jag inte bråka om bakterier på en gaffel, utan bara gotta mig i kärlek....


Känn min lycka!

Om ni ser mig, krama mig....// Rickelito

Rösta på mig - så är vi glada tillsammans

Kommentarer
Postat av: Kezia

Nejmen stackare. Jag tror säkert visst du diskar bra ;-) Tjejer har bara en tendens att vara petiga. Inte jag då. Jag får gnäll av min kille att jag är för slarvig men vad fan.. Det kan ju inte bli mer rent än rent?



Glhf :)

2009-06-11 @ 14:09:27
URL: http://creed.bloggboken.se
Postat av: Jennika

Tummen upp!!

2009-06-11 @ 16:12:06
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: Kim

O en sjuhelvetes massa kärlek till dig!!!! (Trots att du diskar sämst) haha nejdå, överdos med kärlek!!

2009-06-11 @ 17:59:14
Postat av: sabbe

tycker visst du ska ta och berätta för oss :(

2009-06-11 @ 19:31:36
Postat av: Skumtomten

Nya bilder, tack! Men gör inte en Ella!!! Men som sagt nya bilder!!!

2009-06-11 @ 20:55:43
URL: http://skumtomten.blogg.se/
Postat av: Skumtomten

Nya bilder, tack! Men gör inte en Ella!!! Men som sagt nya bilder!!!

2009-06-11 @ 20:55:56
URL: http://skumtomten.blogg.se/
Postat av: Mange B

Grattis!

2009-06-11 @ 21:19:44
URL: http://www.lucifer.se
Postat av: Elin

Vad härligt att du mår bra! :)

2009-06-11 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0