Särstabadet...

Omväxling förnöjer, så idag har vi varit på Särstabadet i Knivsta...
Badets namn borde ju rimligtvis göra det till ett perfekt hak för mentalt rubbade individer?



Det finns en hel del likheter med Fjällnora, med både brygga och hopptorn. Kylan på vattnet visade sig också vara ungefär densamma. Lite mindre folk bara...



Vart fan är sandstranden? Nej, man får nöja sig med att äta gräs...
En sann raggare vill helst dricka fulöl på en stenig strand, men det här fungerar utmärkt det också!



Jag, Slafs och Kim gick loss på en stackars oskyldig kyckling. Vi tuggade, slickade och smekte tills vi var inte längre var hungriga. Nu har jag fått salmonella, men det känns helt okej...



Beachvolleyplanen på Särsta är klockren! Du bränner kalorier, bättrar på hudens nyans och har samtidigt jävligt skoj. Behöver väl knappast nämna att vi krossade vårat motstånd...
Rutin segrade enkelt över ungdomlig brunstighet!



Det gäller att fokusera på bollen...
Ni får inte missa Slafs aviga frilla på bilden. Ser ut som han styrt tuppkam, och är redo att bli punkrockare på heltid. Ett stort steg att ta, från att vara stekare med pottlugg och tofs!

Nu får både ni och jag göra det bästa av situationen...

Smaska som jättebebis...// Rickelito

Rösta på mig - hetsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vollyboll! Wohoo! Kul, sånt man bara gör utomlands annars ju!

2009-06-24 @ 22:31:33
Postat av: Nathalie Vesterlund

Vollyboll! Wohoo! Kul, sånt man bara gör utomlands annars ju!

2009-06-24 @ 22:32:00
URL: http://vesterlunds.blogg.se/
Postat av: Bajsugglan

oj, det ser ju så mysigt ut med solbränna och solsting!

SJälv skriver jag om att bebisar alltid är så fula på korten i fotoaffärernas skyltfönster på min blogg. en skymf mot fotoäffererna med dessa fula bebisar!

2009-06-24 @ 23:21:35
URL: http://bajsugglan.blogspot.com
Postat av: emma

Läs min blogg och säg din åsikt :)

http://puredesiree.blogg.se

2009-06-25 @ 11:39:35
URL: http://puredesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0