Och vinnaren är..

Becca

Alla kämpade väl, men när lotten hade sagt sitt, då fanns det bara en som hade vunnit!
Hon blir nu stolt ägare av en Ed Hardy keps...

Får se om jag kan gräva fram lite gamla strumpor ur garderoben, så kan vi pröva att tävla igen.

När jag ändå är inne på kläder, så tänkte jag visa upp lite av de senaste plaggen som jag skaffat mig.
Investerade i nya batterier till kameran nyss, så möjligheterna för lite nya kort framöver ser ljusare ut...



När tröjorna kostar 29,50 på H&M, då dansar tomtarna på loftet. Kanske inte de snyggaste plaggen jag har, men för det priset så är jag mer än nöjd!



För någon vecka sen kom gumman hem med en liten present. Hon hade köpt en jacka från Kappahl, som dessutom är riktigt fräsch. Jag tackade och tog emot...
Jag visste redan vilken klippa till partner jag har, men detta spär bara på det faktum att hon är en prinsessa!

Måste börja försöka samla ihop saker till resväskan. Känns som jag har prylar utspridda över hela världen...
Nu måste hela världen minimeras till ett bagage på 20 kilo. Lär bli en intressant utmaning.

Förresten, tycker ni bloggen ska få följa med på resan, eller är en veckas uppehåll något som välkomnas?

Dags och discodiska. På med musiken, vifta med diskborsten och dansa som en dampad kyckling!

Skummet yr, smutsen flyr...// Rickelito

Rösta på mig
- smartskaft

Kommentarer
Postat av: Hertiginnan

vaddå har du kandiderat till EU parlamentet eftersom du skriver att ingen har röstat på dig?

2009-06-08 @ 15:57:53
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: the winner

JAAAAAAA VM GULD VM GLD VM GULD

ungefär samma känsla. Mitt tacktal blir: suckers jag vann! Sug på den! you will see me on town.. med kepan! so long

2009-06-08 @ 16:49:56
URL: http://withoutreason.blogg.se/
Postat av: Elin

Ta med bloggen!

2009-06-09 @ 00:51:54
Postat av: Rickelito

the winner: Grattis liksom!



Elin: Nu är jag inte med? Hennes blogg är ju länkad..

2009-06-09 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0