Jag mötte döden och sprang..

Fick för mig att plocka med flickan ut på en kvällspromenad. Vi tog inte den vanliga svängen, utan gav oss ut i de lite läbbigare kvarteren. Med risk för att möta en tidig död, så samlade vi kraft nog att överleva eventuella överfall!



En röd parkeringsautomat. Superläskigt!
Jag försökte ta kontakt med den, men det var visst en penisavgift (p-avgift) på 3 kronor i timmen. Av rädsla för att åka på böter så sprang vi därifrån...



Hittade en mysig park. Superläskigt!
Kan lova er att det fanns blottare i buskarna...
Jag ställde mig och kissade nära en buske, i hopp om att få kontakt med någon snuskgubbe. Visst, någon kittlade lite på förhuden, men det var också allt?



Parken hade en gunga som var snabb. Superläskigt!
Jag dog inte, men det var säkert nära att jag ramlade och bröt nacken...



Solnedgången var väldigt fin. Superläskigt!
Trodde nästan att Gud själv skulle komma ner och prata allvar med mig. Han måste ju undra varför jag jämnt och ständigt super, solar och äter chips?
Men hallå, jag gör ju mitt bästa för att så fort som möjligt ansluta till himmelriket...

Man kan summera hela promenaden med ett ord. Superläskigt!

Just nu är det dock inte av rädsla jag skakar, utan snarare på grund av det faktum att jag överdoserat snabbkaffe. Måste hålla mig vaken tills hockeyn klockan två inatt, och då är intag av koffein helt nödvändigt.

Keep the fire burning...// Rickelito

Rösta på mig - freakshow

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! :) vad ska hittas på idag ?;D

2009-06-10 @ 06:21:24
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0