Hallå moppepojkar!



Jag har seriösa planer på att skaffa mig den lilla mopeden på bilden! 2500 kronor är ju ett kanonpris...

Nu krävs det er hjälp för att avgöra mitt öde.
Vad tycker ni?

Man är ju lite kluven! Skulle jag framstå som en mycket gammal man, eller helt enkelt bara en sjukt skön raggare?

En sak vet jag, och det är att det skulle vara perfekt att slingra sig fram i mitt Uppsala med lite hjälp av ett motordrivet fordon..

Blir till att klura under natten.

Nu ser vi fram emot några dagar av pissväder...
Blir väl till att spendera lite extra tid i träningslokalen, och försöka putsa på strandformen.

Sussa sött...// Rickelito

Rösta på mig - varenda jäkla dag

Kommentarer
Postat av: sabina

LÄTTTTTT!

2009-06-01 @ 23:24:13
Postat av: Elin

Haha, du lär se assexig ut på den alltså!!

2009-06-02 @ 08:32:00
Postat av: Mona Danielsson

min son har en sån, as skön man kan trixa!

2009-06-02 @ 12:59:05
URL: http://mona.danielsson på facebook!
Postat av: Rickelito

sabina: Agree..



Elin: Man kan ju hoppas!



Mona: Jävla fejk du e! ;)

2009-06-03 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0