Fjällnora!

Det blev en sväng till Fjällnora...
Lagom mycket folk, och stekande sol! Inte direkt så man sitter och gråter.



Stabil brygga som man kan traska omkring och försöka se stekig ut på. Lovade gumman att inte putta i henne, men ändrade mig och gav henne en knuff i rätt riktning. Buset uppskattades inte, så hon smet iväg och rökte en cigg medan jag och Slafs försökte fiska gäddor med våra pungkulor! Tyvärr krympte kulorna så jävla mycket att vi inte ens en valross med förstoringsglas hade kunnat hitta våra minimala testiklar...



Slafs får fortsätta arbeta på brännan! Man får egentligen inte vistas i ett par fräsiga badbrallor från Tommy Hilfiger när man är så pass blek som pojken på bilden...



Hopptorn en bit ut, där man kan trängas med pubishårslösa ungdomar! Det gäller att ha vassa armbågar när man slåss mot småglinen...
Dränka raggare är tydligen en poppis sysselsättning bland respektlösa tonåringar. Jag börjar bli gammal och grå, och mitt krål håller inte samma klass som det en gång gjorde! Jag utövar numera enbart en handikappad variant av hundsim...



Badgäster i alla åldrar är det verkligen. Allt från den gamle rynkige, till den lille blöjbeklädda gaphalsen!



När jag får gosa med Aftonbladet i solen, då är livet på topp. Såg att vädret ska fortsätta även nästa vecka, och i ren lycka smekte jag upp tidningen i brygga.

Annars fick jag faktiskt en av mina få briljanta idéer alldeles nyss. Vi ska dra någon dag i veckan till Fjällnora, plocka med oss lite kröka, och hyra trampbåtar. Dessutom får tjejens musikanläggning åka båt....
I kombination med solen blir det oslagbart!
På kvällen stannar vi kvar för lite grillning.

Någon mer som är intresserad?

Dags att grilla på kolonilotten....// Rickelito

Rösta på mig
- för kung och fosterland

Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm...jag tyckte nog bara att det var håret ni hade gemensamt så du kan pusta ut nu =P



Själv har jag blivit jämförd med Linda Rosig och jag har fan ingen aning om vad liheten var. Hon har silikon - jag har urammade halvt hängande men snygga pattar, hon har anknäbb - jag har små pussvänliga läppar...well, jag ser inte likheten..

2009-06-23 @ 17:44:21
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Lina

Hmm...jag tyckte nog bara att det var håret ni hade gemensamt så du kan pusta ut nu =P



Själv har jag blivit jämförd med Linda Rosig och jag har fan ingen aning om vad liheten var. Hon har silikon - jag har urammade halvt hängande men snygga pattar, hon har anknäbb - jag har små pussvänliga läppar...well, jag ser inte likheten..

2009-06-23 @ 17:44:47
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Lina

Rosing skulle det stå..

2009-06-23 @ 17:45:33
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: OLESSIA

härliga bilder

2009-06-23 @ 19:38:09
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0