Ännu mer stolt svenne!

Vid vinst hade jag ropat bragdguld så det ekat mellan radhusen...
Nu räckte det inte hela vägen, men vilken jävla upphämtning vi fick se!

Grannarna lär vara måttligt less på mitt stönande under sista halvtimmen. Klart som fan man lever sig in i matchen, och om mitt brölande kan hjälpa det minsta, då brölar jag tills pungkulorna blir blå och ramlar av...

Hade utlovat ollning av grannens dörr vid seger, men nu klarar han sig!

Tomt just nu, men hoppas dom blågula krigarna verkligen går rakryggade hem efter sin insats.



Hoppas det är fler än jag som känner stolthet för sitt land?

Jag vill leva, jag vill dö, i Norden...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: felghen

Som sagt... in med några av grabbarna i A-landslaget... hjärta har dom helt klart, vilket behövs i vårat trötta herrlandslag.

2009-06-26 @ 21:07:53
URL: http://felghen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0