Alla som inte dansar är IG-barn...



Ballen har förhoppningsvis växt, musklerna har blivit betydligt fler och äntligen är typ 12 år i skolan avklarade!
Mackan, idag är de din dag...
Vi andra bugar och bockar, och försöker göra allt för att du ska kunna se tillbaka på den 5 juni 2009 med välbehag.

Anders, hoppas du är stolt över din son. Ikväll ska vi supa ikapp, och du vet att jag vinner...

Igår kom jag över lite bilder från min egen student. Egentligen borde bilderna brännas, och aldrig hamna på internet...
Men det är liksom inte min stil att dölja saker!



Skratta på, jag är fullt medveten om min egen fulfaktor...
Åren går, fulheten består!



Skrik så hela världen hör! I praktiken ganska svårt, men det skadar inte att försöka..
Ni ser mig, och mina mögliga dreads vråla ut många års skolångest.



Den kvällen fick vi ragga ihop med Robinson Robban. Tror det är jag som är skaparen av denna bild?
Värt att notera, är Slafs studentmössa. Helt i sin ordning, om det inte vore för att han tog studenten först ett år senare...

Nu ska jag vaska bort min svettlukt, dra på mig en skjorta och ge mig ut i dimman!
Att det dyker upp en blogg under dagen får ses som föga troligt. Men om jag råkar snubbla över en dator på fyllan, då ska jag försöka skriva några rader...

ALL IN! // Rickelito

Rösta på mig
- slutbetyget

Kommentarer
Postat av: Levin

Jag tror nog att jag ska vara med och aspirera som vinnare i supa-ikapp-tävlingen som går av stapeln på nysätersvägen 10 ikväll, underskatta inte Rikard!

2009-06-05 @ 13:35:38
Postat av: Anonym

duvarameditv4" rel="nofollow">http://www.tv4.se/1.318633/2008/06/30/villduvarameditv4



SÖK!

2009-06-05 @ 18:58:22
Postat av: Tagagd

HAHA! ;D



<3

2009-06-05 @ 18:59:01
Postat av: Kim

Älskling, förutom att det faktiskt är den 5:e idag så är det lika bra som vanligt!

2009-06-05 @ 22:53:32
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0