Är det en vanlig dag?

Glöm traditionellt firande med tårta, presenter och porrfilm!
Det är ju så det brukar rulla på, men nu är det andra bullar som bakas....

Det som hittils avverkats har jag dessutom lyckats föreviga på fotografier, så nu sitter jag här för att visa omvärlden.

Finns det någon bättre start på sin egen bemärkelsedag än att jobba gratis? Precis, det är ultimat, så imorse vid 9 satte jag mej och klippte fribiljetter till nästa veckas derby med två av mina lagkamrater. Riktig slavgöra, men ibland får man ställa upp och bita ihop...



Skära biljetter i klubblokalen tills fingrarna blöder är väl kanske inte höjden av njutning, men med behagligt sällskap genomled vi denna sittning utan större psykiska skador.
Jag lyckades dessutom blir ägare av ett gult bälte från Norrlands guld med inbyggd kapsylöppnare! Vilken trevlig liten present som ytterliggare ökar på min redan skyhöga alkisfaktor...

-

När vi hade avslutat arbetet bar det av hem till greken, och rätt in i hans raggarbil. Mot pantbanken för att skaffa kvällens flytande guld! Ser ut att bli ett besök i huvudstadens utkanter ikväll, något som alltid brukar vara mycket trevligt....

När pantbanken tömts på innehåll så drog vi raka vägen till Åre. Tävling i världscupen med Anja Pärson! Ruskigt inspirerande att se en stjärna av hennes kaliber (nästan spiderpig-klass) ta sig an de branta backarna i Åres dödliga kramsnö! Jag fångade den svängande slinkan på film, och här har ni resultatet...


Heja, heja heja...

Det där skulle också kunna vara en sketen slalomtävling inne i Uppsala centrum som jag försökt få att framstå som Åre? Men det är ju fult att ljuga?

Jag är en ful jävel...

När vi skrattat klart åt lirarna som försökte leka proffs så körde den hårige besten fram mig till cancergrillen. Och nu sitter jag här, stekt och grillad...

Återkommer lite senare med erotiska funderingar kring livets eget könsorgan!

Hurra för mej... // Rickelito

Rösta på mig
- jag fyller ju år

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ett riktigt raggargrattis på dig! :*

2009-01-10 @ 15:54:54
URL: http://immortalize.blogg.se/
Postat av: loppan

TÄNK bara...att du levat så här länge som du lever :-D



Nej utan GRATTIS för faaan! hoppas ni har kul behöver man int göra ;-P

2009-01-10 @ 18:03:33
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: brunetta

Bältet alltså... Fan vad avundsjuk jag är.

2009-01-10 @ 20:12:15
URL: http://www.metrobloggen.se/brunetta
Postat av: Carro

GRATTIS :)

2009-01-11 @ 01:29:36
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Rickelito

>>Emelie

Tack ståjkarn!



>>loppan

Hehe, tack...jag ska nog orka leva en stund till!



>>brunetta

Det bör du vara, sjukt coolt ;)



>>Carro

Tack snälla..

2009-01-11 @ 17:23:00
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0