Oh lord!

Efter att ha njutit av en middag tillsammans med nära och kära blev jag kidnappad av en man med grekiskt ursprung!
Destination Sundbyberg, förorten när den är som mest betong...

Snacka om Jackpot, när man möts av kramiga damer som vill gratulera på dagen. Lägg också till en raggare med känsla för rosa telefoner så förstår ni att det var perfekta förutsättningar!

Alltid lika gott och träffa raggare som man inte steker med dagligen. När det dessutom bjöds på både tårtkalas och påhittiga paket, då svävar jag några centimeter över marken som värsta magikern....

Det klunkandes rusdryck och snackades skit, och när väl alla tog sig samman och tog sikte mot centrum så blev det pannkaka av hela smeten. Slutar med att jag står och blundar, samtidigt som jag snurrar tills jag nästan kräks. Snubblar in i en gangster, får lite öl hälld i stjärtskåran, och beslutet tas att samla större delar av rhodosmaffian på donken. 

Jag förklarar rätt dåligt, men det blir lite kortslutning i hjärnkontoret efter att ha brännt av en efterjanne till klockan halv sju på morgonen...
Alla överlevde åtminstone, och det ser jag som ett stort plus! Minst en raggare brukar avlida under våra sammankomster.

Kan inte beröva er chansen att få se de tuffa gåvor jag fick av mina raggarvänner igår...

 

Som ni ser är det världsklass rakt igenom!

Nu har jag förtjänat en middagslur, så jag trycker på stopp och antastar kudden en sväng nu.

Förorten rules! // Rickelito

Rösta på mig - gossen från ghettot

Kommentarer
Postat av: smet

hahahahahahaha :')

lät som en spännande dag x)

2009-01-11 @ 17:05:54
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: Ida

hur lyckas du? ;)

btw, finaste gåvorna jag sett, är riktigt imponerad!

2009-01-11 @ 17:18:37
Postat av: Rickelito

>>smet

Sjukt spännande ;)



>>Ida

Utan mina vänner skulle jag aldrig lyckas med något, så enkelt är det..hehe

2009-01-11 @ 17:21:19
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0