0-6?

Vilken enastående målskillnad! Noll gjorda och sex insläppta...
Jag pratar fotboll i tv-spels format, och en insats som luktar flensost hela vägen ner till Skåne. Att på fyra matcher få se bollen rulla in bakom min egen målvakt är väl inte särskilt farligt, men att inte prestera ett dyft framåt får ses som ett skamligt facit!
Min på förhand superba taktik att stänga av apparaten när en förlust var på gång fungerade inte. Det fanns vakter på alla positioner, och vid eventuell skadegörelse hade jag fått smakat manligt könsorgan i alla hål!

Skyller på att jag faktiskt var nykomling, och det var min oskuld på Fifa 09 som rykte....
Alla andra hade lirat förut, fusk!

När det stod klart att jag inte skulle gå vidare i turneringen så lämnade jag lägenheten med svansen mellan benen! På tal om svansar, så missar ni som inte bor i Uppsala årets händelse just nu...
Något som kallas Upcon (Muppcon?) har lagt beslag på hela Musikens hus, och det kryllar av mer eller mindre muppiga lirare som glider runt och ser allmänt skeva ut!
Med muppar menar jag människor som har fattat tycke för japansk seriekonst och annat lurigt som kommer från landet där sneögon härskar....
Och gillar man manga, som det så vackert kallas, så är det tydligen obligatoriskt att klä ut sig till sin favoritmupp och springa runt och bröla fram konstiga ljud!?

Vafan, hur skulle det se ut om alla agerade likadant? Bara för att jag gillar porrfilm så sätter jag inte på mig en enorm löskuk, skaffar hästsvans och stånkar som ett jävla ånglok! Nån måtta får det vara, för nu snubblar jag omkring på emopatruller så fort jag vistas utomhus....

När jag såg en snubbe (kan ha varit en sjukt ful brutta) utklädd till bajsbjörn så fick jag nog! Millimeter ifrån att måtta min hårdaste pungspark någonsin i björnens skrev....
Jag lät honom fortsätta sin trötta cirkus i centrum, även om jag i smyg önskar honom all olycka i världen!



Life is life...// Rickelito

Rösta på mig - the retard number one

Kommentarer
Postat av: Anne

Lol, kul inlägg xD

2009-01-17 @ 22:09:09
URL: http://creed.bloggboken.se
Postat av: Rickelito

>>Anne

Jomenvääst...

2009-01-18 @ 00:05:56
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0