Jag vill också vara du..



Faktum är att jag träffade på Björtan för några dagar sedan! Desperat över tanken att få stoltsera tillsammans med kungen av komik så startades en jakt...
Han är snabb i steget den blonde jäveln, han tog en avig vänstersväng och smekte kalsongerna av mig.

Höger, vänster, bakifrån....
Aj, jag blev lurad! Ingen bild denna gång, men nästa gång Björn hamnar i mitt liv tänker jag tvångshångla med honom...

Visste ni att ett av hans skämt är stulet från mig? Hört den om piraten? Den har han garanterat lånat av den ännu okände bloggarpojken från Uppsala!

Ni tar damen bakifrån, och låtsas att ni kommer. När hon sedan vänder på nyllet så lägger ni först en skvätt i ögat. Det medför att hon placerar ena handflatan framför ögat, och detta ser ut som en piratlapp. Sen tar ni nästa skvätt och siktar i munnen, varpå hon börjar gurgla som en tvättäkta sjörövare....
När hon sedan ställer sig upp måttar ni en välriktad spark på baksidan av knät, och detta ger en effekt av träben när hon börjar halta!
Piraten, mina vänner....
Jag ger härmed mitt godkännande till framtida användning av ovanstående.

Hjärtat är upptaget....// RJ

Kommentarer
Postat av: Vicke

hahha så bra!! :D

2009-02-02 @ 20:57:23
Postat av: Pucko

Hahaha, Piraten! Undrar om någon har provat den?

2009-02-14 @ 03:11:51
URL: http://puck0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0