Summer of 09´

Hej alla nyvakna arbetslösingar!
Strunta i det faktum at vi är en del av den misslyckade generationen, och se istället de positiva sidorna av att alltid ha sovmorgon...

Läst precis ett kul mejl, som hade en trevlig avsändare. Det var den gamle rhodosräven Maruska, som faktiskt gjorde comeback nere på ön i somras. Visserligen numera ärketoffel, men ändå redo att sänka ett par starka shots på världens bästa bargata!

Hon langade också över några bilder, och ett par av dessa kan jag ju visa...



Kolla killen, vilka tricks! Är man gammal elitgymnast så har man ju vad som krävs...
Upp och ner, eller ner och upp?



Ni ser ju själva, det liksom lyser raggare om henne! Back in the days, när hon härjade utan koppel på bargatan, då jävlar fick grabbarna passa sig...

Dagens schema innehåller träning, fri lek och en stunds agerande som ambassadör. Matchen imorgon har blivit inställd, vilket betyder?
Hur som helst, det blir full laddning till söndagens fight.

Kommentera mera, din late sate!

Knäpp en flaska...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: jno

jag har kollat på den översta bilden kanske 4 ggr... och inte för än nu fattade jag att fotografen tagit bilden upp och ned. Love beeing a blondie on the inside :)

2009-08-14 @ 14:57:42
Postat av: Rickelito

jno: Haha, fotografen har ej tahit den upp och ner...utan jag roterade bilden själv...busenkelt ;) Blondin!!!

2009-08-16 @ 22:22:59
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0