Shop until your mamma säger stopp...



Mina favoritmössor från märket MdotB kommer inte tillverkas något mer. Därför är jag så jäkla bitter över det faktum att jag lyckades kröka bort den vita. Fanns bara gröna kvar, men det fick duga...
Med 70% rea på Stayhard så blev det ett väldigt billigt köp!



Ännu ett par mjukisar, denna gång från Team Sportia. Monster-rea, så dom blev mina för enbart 74 kronor. Notera hur jag redan lyckats spilla kantarellsoppa över byxorna. Smidig som få...



Sist men inte minst, björnsnabba innebandyskor av märket Asics. Nu lär jag i alla fall synas när jag springer runt och jagar plast i landets hallar! Ordinariepris är 1300, men jag fick dom för bara häflten...
Nu gör det ingenting om jag gör en kass match, för jag har ju i alla fall coola skor. Ballast vinner!

Nu luktar det tennis igen?

Please, like me! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: NakenJanne Jr

HAHA sicka jävla skor.. du kommer vara sjukt vindsnabb på planen i vinter!

2009-08-04 @ 21:37:59
Postat av: Rickelito

Nakenjanne: Hoppas dojorna kompenserar min övervikt ;)

2009-08-04 @ 21:52:45
Postat av: kim

haha nice skor Rikard!

2009-08-04 @ 22:29:44
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: NakenJanne Jr

klart dom gör, Innebandy är som alla andra sporter en materialsport:)

2009-08-04 @ 22:34:44
Postat av: ` isabella szerafia.

sv: JÄJÄJÄ. bra skit.

2009-08-04 @ 23:14:21
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: bong

Du och mr.nordgren kommer springa omkring i likadana skor i vinter alltså;) fort som fan!!

2009-08-05 @ 06:16:59
URL: http://bengii.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Kim: Anar en viss ironi?



nakenjanne: Exakt!



isabella: Bräää...



bong: Tror mackan dumpat sina dojs faktiskt ;)

2009-08-05 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0