Satan Zlatan!

Vet ni vad Zlatan gjorde innan han åkte och skrev på för Barcelona?
De vet jag...



Han festade med oss, och det var full fräs...
Ni ser ovan hur mycket han ogillar fotografer!



Här spelar Zlatan kort, och han fått grepp om hjärter kung. Några minuter senare fick han sätta sin autograf på vänstra skinka, magiskt!



Lite för mycket av det goda guldet för Zlatan, och här har han stora problem med balansen. Bara timmar senare skulle han ner till Spanien, och vi fick skjutsa honom i rullstol till Arlanda...



Han försökte ta sig upp för egen maskin, men benen ville inte riktigt lyda. Skönt att se hur fotbollsproffs också kan bli dyngraka och tappa greppet om verkligheten...
Han fick syn på en hund, blev kåt och började jonglera med bollarna!

Jag känner Zlatan, det gör inte ni...

En mille på triss! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: josefina

Du gör det va.. haha! Mr unisex. =) Haha, som när du bodde där i din lilla etta och hade rosa gardiner. Det är helt rätt. Zacke har önskat sig ett rosa rum, hans vilja är min lag. Har ska väggarna målas rosa!

2009-08-02 @ 19:08:42
URL: http://zackster.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Nej, nej, jag vet flertalet ställen och lag som är bättre än Leksand. Det är sant!

2009-08-02 @ 19:35:32
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Josefina: Saknar mina rosa gardiner :=)



Cajsa: Finns ikke, trams!

2009-08-03 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0