Raggarost...

Även om ni tröttnat för längesen, så kan i alla fall inte jag bli less på Rhodosbilder...



Låt mig påpeka att jag och Slafs inte bodde på samma hotell, utan det var först när vi möttes som vi insåg att vi dressat ganska lika inför de nattliga äventyren....
Att jag ser ut som en magsjuk transvestit gör ju inte saken bättre direkt!



Det hela var så pinsamt att jag flydde upp i närmaste palm. Tätt efter mig fick jag Slafs, och där satt vi tills den sista raggaren däckat på bargatan...



Är man fattig så får man slicka bardisken ren från spritresterna! Alltid finns det lite sambucca kvar att surpla i sig!



Vi gjorde en "Thailand", fixade en plåthink, fyllde med sprit och drack oss extra dyngraka nere på stranden!
Med en gitarr som tillbehör, så fick vi grekerna att kolla mer snett än vanligt...



Nix, jag har inte dragit en kastspya på linnet, utan det är mina dummingar till vänner som attackerat mig med öl. Synd och skam att låta flytande guld gå till spillo på detta viset!

Kvällen igår var av det lugna slaget, lite innebandy och avrunda med några stabila rullar. Nu pissas det grova mängder från skyn, så jag sitter nog inne ett bra tag till...
Orka ge sig ut med paraply och gummistövlar, för att sedan drukna i närmaste vattenpöl?

Keep it coming...// Rickelito


Kommentarer
Postat av: ehmelie

haha. cute med likadan så kallad OUTFIT samtidigt.

2009-08-22 @ 16:02:48
URL: http://ehmelie.blogg.se/
Postat av: linnea

ååh vad man längtar tillbaka till underbara Rhodos när man ser bilderna!

2009-08-22 @ 17:58:25
Postat av: Anonym

ääälska rhodos!

2009-08-23 @ 17:32:58
URL: http://detkretsarkringoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0