Pie in the sea...

Fredagskväll i sikte...
Men det blir faktiskt lugna puckon ikväll! Hade ju egentligen planerat för innebandy imorgon, och i samband med matcher är det fan inte okej att klunka hostmedicin...

Spela bakfull kanske har sin charm, men det överlåter jag till grabbarna som spelar lite längre ner i diverse korpserier.

Dock har mor min styrt kräftor, så det blir lite mumsande om ett par timmar. Får väl snapsa med hallonsaft och armsvett!

Många läsare idag, lite ovanligt för att vara en fredag. Får ta och tacka er, att ni orkar ödsla tid på min skit, när ni säkert har en jäkla massa skojigt på gång inför helgen.

Hörs vi senare? Tveksamt, men jag lämnar en liten öppning för eventuellt hetsbloggande hos Slafs...



Ledsen att jag inte kan hålla en lite mer sammanhängande tråd här på bloggen, men med jämna mellanrum dyker det upp nya bilder på ansiktsboken. Ovan ser ni en skymt av strandfesten, som var ett mysigt inslag mitt i en sörja av fulsprit, nakna greker och vuxna människor som kissar havet!

Alla ni som aldrig pinkat i vattnet räcker upp en hand? Nej, jag tänkte väl det...

Hets och härj! // Rickelito


Kommentarer
Postat av: Holly

Skön blogg ju :) Uppsala?

2009-08-15 @ 01:24:38
URL: http://hollyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag räcker upp en hand! vafan, de e de vidrigaste jag vet.. ja diskutera det me vår gemensamma vän, att alla kissar i bassänger i tex badhus me!! vuxna människor.. uhh förstår inte vittsen. det kanske kan vara okej om de inte finns toaletter på gångbart avstånd...

2009-08-15 @ 10:27:22
Postat av: Rickelito

anonym: Det må vara äckligt, men orka gå på toaletten? :=)

2009-08-15 @ 14:17:14
Postat av: tobys.se

Mumsiga grabbar :D

2009-08-15 @ 14:55:31
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0