Killen me korven...

Ni är säkert sjukt nyfikna på vad jag gjorde igår kväll...



Jag satt hemma hos Slafs och käkade rackebajsare! En korv som jag varmt rekommenderar att stoppa i munnen.
Mister X lyste med sin frånvaro, och enligt ryktena var han ute och stal cyklar hela natten...

Dock så dök Bollen och Makaronen upp, vilket ledde till en riktigt stabil kväll. Varför sitter jag här och berättar detta, när jag egentligen borde vara ute i solen och försöka återfå den bränna som numera flytt till varmare breddgrader?

Om ni trots allt väljer att hänga på min blogg, istället för att göra något vettigt, så ska jag bjuda på lite gammalt material igen...

http://bloggis.se/Rickelito/55145

Ett inlägg från den gamla goda tiden, då jag arbetade hårt i Norge. Jag blev knappast månadens anställda, men det är inget man strävar efter på en iskall fiskebåt , som ligger mitt i ingenstans!

Tror tamefan att det vankas två timmars innebandy om en liten stund. Dags att borsta tänderna och koka lite pasta.
Pastamage, ölkagge eller bara en tjock jävel? Kalla det vad ni vill, men jag börjar sakta men säkert anta formen av en jordglob!

Jag, du och en alkis som heter Hans...// Rickelito

Rösta på mig
- en simpel bloggare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har oxå träning snart, men i brist på ork att koka pasta så fick det bli en dubbeljapp :) ! helt klart att rekomendera



ska testa en rackebajsare när jag ser den nästa gång !!



peace

2009-08-13 @ 16:35:07
Postat av: NakenJanne Jr

glömde skriva avsändare på förra inlägget..

2009-08-13 @ 16:49:31
Postat av: ehmelie

rackebajsare? de kunde möjligtvis inte ha kommit på ett mindre aptitligt namn? haa :p

2009-08-13 @ 19:49:20
URL: http://ehmelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nakenjanne: Du lirar också plast? Rackabajarn måste du pröva...fråga i charken på Kvantum så fixar dom :)



2009-08-13 @ 20:18:31
Postat av: NakenJanne Jr

Oja klart jag spelar plast, även om det inte riktigt är på din nivå=)

absolut, ska pallra mig dit i morg och införskaffa mig några rackebajsare inför helgen!

2009-08-13 @ 21:50:48
Postat av: NakenJanne Jr

oja klart jag spelar plast, även om det inte är på din nivå :)

Ska helt klart pallra mig till kvantum i morg och inhandla rackebajsare inför helgens bravader.. Antar att dom är grymma som fyllekäk!

2009-08-13 @ 22:26:20
Postat av: nakenjanne..

fin dubbelpost, stod inget första gången så fick skriva om men då blev det dubbelt istället...

my bad...

2009-08-13 @ 22:27:33
Postat av: Rickelito

Nakenjanne: Hellre en kommentar för mycket ;)

2009-08-14 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0