Gone fishing!

Inte varje lördag man drar på fisketur med Mister X, hans jobbkamrat och dennes brud...
Kan väl direkt erkänna att livet som fiskare inte riktigt är min grej. Men lite separation från min dator är nog välbehövligt!



Vi Hammarskogsbadet får man inte låta hundarna simma. Mister X röv är förvirrande lik en pudel, men eftersom vi ändå inte tänkte bada så lyckades han smyga ut på bryggan...



Syns inte på bilden, men vattnet var fullt av grönt bajs, vilket gjorde det nästan omöjligt att fiska. Vi tog snabbt ett beslut att dra vidare...



Det blev Skarholmen, där man fick prickkasta mellan båtarna. Då vädret inte var det bästa, så blev det även här ett kort besök.



Fick vi någon fisk?
Jag kan säga att det närmaste vi kom fisk, det var lukten från min förhud!

Inge napp! Kanske skulle bett Mister X att hala ner långkorven vid bryggan, och sedan hoppas att hans håriga bollar lockat till sig intresse från ett gäng gäddor...



Nu avrundar jag min lugna lördag med en pizza från Ragusa. Den må se skabbig ut, men den smakar himmelskt gott!

Hoppas ni festar en skvätt åt mig också, för jag ska snart sätta kroppen på uppladdning...

Det luktar plast...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: NakenJanne Jr

se till att stänka in några baljor i morg !

2009-08-15 @ 23:36:58
Postat av: ehmelie

åh, pizza! i could use some... FYLLEMAT, right now.

2009-08-16 @ 01:51:49
URL: http://ehmelie.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Nakenjanne: Ledsen och göra dig besviken, inga strutar från mej :/



Ehmelie: Fyllemat är alltid gott ;)

2009-08-16 @ 22:17:43
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0