Fångad i mitten...

Skönaste incidenten nyss, då jag råkar träffa på en gammal "bekant"...
Nästan varje gång jag ska ta mig hem från stan, så brukar jag använda en genväg över en liten gräsplätt. Inget märkvärdigt med detta, då många andra gör precis likadant...

Men så för ett par månader sedan, så blir jag brutalt stoppad av en äldre herre, som ger mig en utskällning efter noter! Inte fan ska jag komma där och förstöra den fina gräsmattan, jag borde skämmas som en kastrerad hund...

Efter detta har jag dragit mig för att gå på gräset, utan istället valt en annan väg. Men idag har det varit lite brådis, och hur stora är oddsen att han dyker upp igen?
Jag chansar, och vem tror ni dyker upp bakom hörnet...

Den gamle mannen, med brillor tjocka som polarisen, kommer gåendes med mord i blicken! Vårat möte kan enbart ha skett på grund av att jag trampat på det heliga gräset, och han gör sig redo att börja gorma...

Jag fintar vänster, och tar sen några snabba kliv åt höger. Den troligtvis halte hobbypolisen är inte riktigt med i skallen, och börjar förvirrat vrida på huvudet...
När han lyckas lokalisera mig, då är jag redan långt borta! Jag ser hur han stirrar med ondskefulla ögon, och troligtvis en enorm jättedildo i höger bakficka.

Tror nog jag avvaktar lite innan jag tar gräsvägen igen?

Annars var dagens smidigaste min insats efter dagens lunch på dagis. När jag började viska om den smygande björnen utanför fönstret, och fick alla vakna ungar att skrika i panik, då hade jag helt glömt att minstingarna låg och slaggade i rummet bredvid...
Konsekvensen av mitt agerande blev att det plöstligt stod 6 små nyvakna småbarn i dörröppningen och grät!

Ibland tänker jag med lilltån...



Väldigt talande text i många stycken!

Jag vill se Ice Age 3. Den ligger till och med på datorn och bara väntar...
Men det är något som stoppar mig från att kolla. Jag tror du vet vad jag menar!

Nu ska jag smörja stickan, sen blir det plast på hovet...

Like a mans anus! // Rickelito

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det skulle väl vara i november då... Men jag kan inte lova dig någon gnagetkross, men du är välkommen ändå!

2009-08-26 @ 17:08:44
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, kul historia :)

2009-08-26 @ 17:15:48
URL: http://janai.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Jenny: Lite komiskt var de ;)

2009-08-28 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0