Ett inlägg från helvetet...

Ber om ursäkt, ni ska inte behöva ta del av mina grova humörsvängningar!
Jag hatar mig själv just nu...

Var sjukt när att jag skulle lägga ner den här jävla skitbloggen igår, men vet att jag nog hade ångrat mig ganska fort.
Men skrivlusten är noll för tillfället, och det är nog mitt eget fel.

Nåt fel i skallen lider jag uppenbarligen av, för det jag gör mot människor jag tycker om, det är inte okej. Men som sagt, ni ska inte behöva höra detta trams.
Nej, här ska jag bara visa upp den knasiga sidan, en fasad mot resten av världen...

Jag är ju alltid glad, och ständigt full med massa roligheter. Inte kan jag vara sårbar, killen som vandrar igenom livet med ett stort flin på läpparna!
Fan va jag suger...

Världen skulle bli ett bättre ställe om jag inte fanns. Dagens sanning!



Tror inte det räcker med att säga förlåt...// Rickelito

Kommentarer
Postat av: linnea

Vad är detta? Upp med hakan! och lägg för guds skull inte ner bloggen, då vet jag någon som skulle bli ledsen.. nämligen jag.

2009-08-06 @ 13:36:32
Postat av: Taggad

Love You!



OB OB OB!

2009-08-06 @ 13:41:57
Postat av: Anonym

LÄGG INTE NER BLOGGEN! och vad säger du din knäppgök, världen skulle inte alls bli bätre om du inte fann.. tro mig :)

2009-08-06 @ 13:47:45
Postat av: deeet vet du

Ryck upp dig och gör allt du kan för att fixa till vad du nu än har gjort



Eller så köper du glass och sätter dig och deppar

2009-08-06 @ 14:31:17
Postat av: det vet du again( no lifer)

ryck upp dig, jag förväntar mig att träffa en bekymmerslös ricke ute nästa fredag

2009-08-06 @ 15:24:01
Postat av: Lisa

Hörrö! Säg inte sådär! Du rockar gubben..

Du är för fan en ÄNGEL :)

2009-08-06 @ 18:20:40
URL: http://brittanrocks.blogg.se/
Postat av: Lina

Din puckade fan lägger du ner bloggen så deppar jag ihop. Du är min guldkant på vardagen, mitt pessar mot ännu en unge, mitt blåsljud på hjärtat..öhh..typ!

2009-08-06 @ 20:06:58
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Rickelito

Linnea: Bloggen rullar på ;)



Taggad: Kärlek håller oss flytande!



Lisa: Tack, men just nu finns det inte plats för mig i himlen!



anonym: Ibland tror jag fan att de skulle bli skönt att slippa mej...men nu tar vi nya tag! ;)



de vet du: Jag tror jag satsar på lite glass!



2009-08-06 @ 20:28:29
Postat av: Elin

Är lite seg på att kommentera, håhå, men ville bara säga att om jag mår lite halvtaskigt eller är på dåligt humör så går jag in hit och läser dina inlägg och mår genast lite bättre, för du skriver så bra och knasroligt :)



Så jag hoppas att du inte får nya tankar att lägga ner bloggen, tänk på oss läsare! ;)

2009-08-07 @ 17:19:23
Postat av: Anonym

Buhu lägg inte ner bloggen! We love you!! / några okända tjejer du träffade på fyllan på rhodos!!!!!

2009-08-07 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0