Kung Jocke af Knivsta!

Visserligen har han flyttat in till Muppsala, och lämnat över kungatronen...
Men det hindrar honom inte från att vara förtjusande lik våran allsmäktige konung!



Kanske inte kan matcha dennes knullrufs, men skulle du kunna skilja dessa herrar åt i samband med en het trekant under söndagskvällen?

I övrigt är jag för tillfället inne i en kortvarig depression! Tänker tortera min hjärna med onda tankar tills jag råkar bli på bättre humör....

Gaska upp mej..// Rickelito

Rösta på mig
- annars bojkottar jag livet

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hahah, Far och son kanske ;)

2009-04-03 @ 00:40:32
Postat av: loppan

"säg jaaaa ti knullrufs..." sjunger mamma muu

2009-04-03 @ 08:54:55
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Rickelito

Jocke:

Tror fan de, haha..



loppan:

mamma mu, de va inte igår!

2009-04-04 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0