Brunkare!

Jävligt mycket brunk just nu...
Trycka i sej vitaminer tills man skiter blod, och långa promenader där man får knata ikapp med nykläckta barnvagnsmorsor!

Påsken är ett hinder på vägen, när lösgodiset i stan chocksänks i varenda butik. Man står där och dregglar som en efterbliven hippie och vill helst av allt kasta loss med en påse gottis....

Ölen igår får ses som ett misstag i arbetet, ingen är perfekt! Man måste ju få komma ut och andas lite krogluft med jämna mellanrum. Även om man numera känner sig läskigt gammal när man smyger omkring bland stadens tonåringar, så är det ändå trevligt att få dela alkohol med kamrater....

Stressigt, jag måste kila vidare mot någon timme på gymmet. Kommer hem med nypumpade biceps och svettig pung...
Precis som det ska va!


Handsfree är grejen!

Smutta på...// Rickelito

Rösta på mig
- så kör vi

Kommentarer
Postat av: Loppz

ha ha ha, som vanligt brer sig ett fett grin över min nuna när ja läser din blogg!

Glad påsk din äggapung!

2009-04-09 @ 18:30:16
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: IK

efter att kollat Destination: Piteå del 1 på Årstas blogg så har jag insett att du skulle passa jäkligt bra som reseledare på Mallis eller Kreta,Rikard!

Har du btw satt upp stickers med I <3 http://rickelitorealty.blogg.se på Gamla Uppsalagatan? såg nämligen en sådan sticker på en lyktstolpe där.

2009-04-09 @ 20:19:01
URL: http://theworldofki.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Loppz:

Gla påsk på dej själv! ;)



IK:

Reseledare? Jag kan inte vara utomlands utan sprit i kroppen, så det går inte...

Klistermärken? Ne, jag är väldigt oskyldig!

2009-04-09 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0