Expedition mordhota...

Sug min röv kanal 4!

Ni som var med mig även på min tidigare blogg vet att jag lyckades komma en bra bit på vägen i mitt försök att bli Sveriges nästa mediahora...
Jag gick vidare i utagningarna till expedition Robinson, och fick dra till Stockholm för att bevisa att jag var tillräckligt dum i huvudet för att kunna vistas med andra puckade idioter på en öde Ö i ett par månader!

Tyckte jag gav allt för att övertyga experterna om att jag verkligen var sinnesjuk (även om jag inte har min sjukdom bekräftad genom läkarintyg)....
Men tydligen tyckte inte fyran att jag var av rätt virke för att medverka i deras program! Känner man inte igen en blivande stjärna när man ser honom? Hur kan dom missa en sånn chans att låta mig regera i tv rutan?

Jag skulle kunna erkänna mitt misslyckande, och inse att jag inte höll måttet....
Eller så ger jag mig i kast med alternativ två, vilket innebär att leta upp dom skyldiga och bajsa dom i ansiktet!
Det är ju helt uppenbart att mutor ligger bakom det faktum att jag valdes bort till förmån för någon annan...

Någon som känner någon som känner någon som vet någon som kan fixa någon som kan ge mig adressen till någon som var med och bestämde vilka deltagare som skulle komma med?
Jag sitter redan här och fyller vattenballonger med urin och bombar skokartonger fulla med min egen avföring!

Någon ska straffas...

Ni hör hur bitter jag är, och hur mycket jag längtar efter att få glida fram i mitt eget steksmör på Stureplan och gå före i kön på Spy bar. Jag vill så gärna kunna torka min pungsvett med hundralappar medan jag dricker skumpa ur armhålan...
Om jag åtminstone blir lite granna kändis så kanske jag precis som den övriga manliga befolkningen i vårat land få utöva andra samlag än dom som jag genomför med min egen vänsterhand!
Älskar visserligen att läsa sexnoveller skrivna av medelåldersgubbar, men en vacker dag skulle jag vilja smaska på lite förbjuden frukt....


Robinson Ricke?

Om du är en av dom som förstört min chans att bli hela svenska folkets egen tuffing bör du sova med ett getöga mellan skinkorna!

Snart på en löpsedel nära dig...// RJ
Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: inte okej!

Vafan! jag som hade hoppats på att få sitta framför tvn och skratta åt dig! Du hade ju varit klockren på ön! haha

2008-12-09 @ 21:52:23
Postat av: Emelie

Men den där kniprumpan skulle du kommit långt ju!

Fasen, vi borde ha anmält dig till Linda Rosings dejting shit, synd att vi missade det...



Kanske nästa säsong av "ensam mamma söker"? =P

2008-12-09 @ 22:18:20
URL: http://immortalize.blogg.se/
Postat av: KI

stackarn då,får inte vara med på tv,gick du på GUC på gymnasiet? Årstafan är nog inte rätt benämning på mig direkt,diggar bara IB ändå och eftersom det är uppehåll nu för VM så får man ta sina chanser till att se snygga innebandykillar/karlar/män springa runt...

2008-12-09 @ 22:50:30
URL: http://theworldofki.blogg.se/
Postat av: Rikard

>>inte okej!

Skrattat med mig, inte åt mej ;)



>>Emelie

Hela svenska folket borde få "möjligheten" att se den...

Men ska nog komma på något annat sätt att ta mej in i televisionens värld :=)



>>KI

Innebandy is the shit, helt klart..

2008-12-09 @ 23:03:56
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: stina

ne inte har jag hittat nå billibröd inte;P nog för att jag håller mig till hårdmackor men :) vill du bli en b-kändis ricke?!

2008-12-09 @ 23:19:22
Postat av: Rikard

Lovar, kolla i dom billiga skitbutikerna så hittar du grym limpa till sköna priser ;)

Jag ska bli a-kändis?

2008-12-10 @ 00:57:26
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Uppsalaflickan

A-kändis hit o dit, Du är ju kändis i Uppsala vafaan ;) Haha

2008-12-10 @ 01:12:24
Postat av: Maria (bitterflinken)

Jag sökte ju för fan oxå till Robinsson!! Otacksamma jävlar....

2008-12-10 @ 02:01:14
Postat av: Rikard

>>Uppsalaflickan

Nja, nu ska vi inte överdriva! Jag är nog realtivt anonym i den här staden... :=)



>>Maria

Ännu ett bevis på att dom har noll koll ;)

2008-12-10 @ 11:53:46
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm inte att vi också hatar fyran för att de istället för att sända innebandy-VM, så sänder de handbolls-EM, för damer... Handikappidrott, JOhanna Ahlm till trots.

2008-12-10 @ 19:38:56
Postat av: Rikard

>>anonym

Det har du helt jävla rätt i! Vad vill svenska folket se? Ute på hal is är fyran...

Visst är brudarna snygga, men lite innebandy på huvudkanalen hade varit ett bättre val...

Bojkott!!

2008-12-10 @ 20:24:10
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt rätt. Hellre Calebssons svettiga stjärt än Perlskogs brunstiga frustande efter halvtaskiga handbollsdamer!

2008-12-11 @ 11:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0