Till hatarna...

Jag vet med säkerhet att det finns många därute som avskyr mig som pesten...
Trots erat hat så är ni troligtvis ändå tillräckligt patetiska för att sitta här och läsa min blogg alla dagar i veckan!

Egentligen bryr jag mig inte ett skit, eran åsikt rör mej inte i ryggen. Men innan ni öppnar truten och börjar berätta om eran personliga aggression mot lilla Rikard så ska ni få läsa lite text som faktiskt påvisar att det finns människor med andra tankar i huvudet...

Gå in på Josefinas blogg och bläddra ner en bit, så får ni ta del av hennes syn på mig som person.
Ni kommer säkert även stöta på min gästblogg, som ni bör ta med en stor skopa salt. Den är skriven med väldigt mycket glimt i ögat, och ska inte tas på fullaste allvar....
Efter några groggar försökte jag leka rolig, men resultatet kanske blir att jag målar upp en ganska svinig bild av mej själv?
Vill tillägga att jag tycker ni ska bli stammisar på Josefinas blogghörna, för hon är sannerligen en äkta raggarmorsa!

Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är.
Vart jag än i världen vänder, får jag spritglas i mina händer.
Lyckan kommer, lyckan går....bota mina herpessår!

För tillfället blir det inte mer bloggande, utan jag tänkte försätta mig själv i koma en stund....


3 svin är fler än 2 fjantar....

Ses i dagarna! // Rickelito
Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Uppsalaflickan

Hur kan man tycka illa om denna underbara människa ;)

2008-12-12 @ 11:43:30
Postat av: Vicke

haha din blogg är ju den enda vettiga!! Du kan ju inte gå i dvala nu!!.. Upp me dig igen o börja skriva änna!

2008-12-12 @ 12:27:02
Postat av: Rickelito

>>Uppsalaflickan

Det undrar jag också :=)



>>Vicke

Nu är jag vaken igen!

2008-12-12 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0