Dagens intervju

Med jämna mellanrum kommer jag ringa upp en mer eller mindre känd person och bränna av en kort intervju.
Kan ju vara av intresse att ta del av andras åsikter än enbart mina egna...

Dagens samtal går till gaybonden i det där programmet som heter "bonde söker kuk".

Hej gaybonden, hur står de till en usel dag som denna?
- Jo tack, den hänger och dinglar.

Jag tycker att du inte uppvisar de där typiska dragen för homosexualitet, vad har du att säga om det?
- Du har en poäng, för det är många som blir lite chockade när jag berättar att jag endast ligger med killar. Många gaypojkar är ganska fåfänga av sig, men jag gillar att köra bonnlurk stilen så långt det bara går. Men du ska se mig när jag står på alla fyra i ladan och tar den i tvåan, då råder det nog inga tvivel åt vilket håll jag är lagd!

Slipper helst den synen. När kom du på att du var gay egentligen?
- Under melodifestivalen 1983, när Christer Sjögren svajade röven i sina hypertighta läderjeans började de röra på sig nere i kalsongerna. Då fatta man ju att allt inte var precis som vanligt.

Till sist, hur går det med kärleken?
- Vi har slutat spela in nu, och jag tror jag tyvärr är singel ännu. Det var skavsår i björngrottan några veckor efter programmets slut, men nu är jag redo att försöka fixa mig en alldeles egen chokladask igen!

Tack och hej, du är gay.
- Ehh, tack själv.


Gay is the grej of the day...

Öppen för skamliga förslag! // Rickelito

Rösta på mig
- och se mej naken

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: jafan ;)

2008-12-16 @ 12:37:59
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Rickelito

>>Amir

Raggare ;)

2008-12-16 @ 22:34:39
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg

Hahaha så jävla bra skrivet. :)

2008-12-20 @ 23:39:28
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0